Ademruimte doet er alles aan om fouten te voorkomen. Mocht er desondanks iets niet in orde zijn meld dit dan het liefst zo spoedig mogelijk (binnen 7 dagen na het gebeurde feit). Ademruimte zal alles in het werk stellen de klacht zo spoedig mogelijk en natuurlijk naar volle tevredenheid te verhelpen. Stuur je klacht in naar info@ademruimte.nl.
Je ontvangt een bevestiging van ontvangst zodra de email is gelezen. Alle klachten worden vertrouwelijk behandeld en zullen uiterlijk binnen 4 weken beantwoord worden.
Indien je niet tevreden bent over de afhandeling van een klacht vanuit Ademruimte, dan kan je je wenden tot de Nederlandse Vereniging voor Transformational Breath® als het gaat over inhoudelijke zaken betreffende de Transformational Breath opleidingen of het gedrag van een van de senior trainers.
De Nederlandse Vereniging voor Transformational Breath zal indien nodig ruggespraak houden met de Transformational Breath Foundation (TBF) in de VS. Deze procedure kan daardoor langer duren. Het bestuur van TBA-NL zal er alles aan doen om de klacht zo spoedig mogelijk af te handelen. Bij verschillen van mening zal het oordeel van TBF bindend zijn.
Een eventuele aanspraak op schadevergoeding zal nooit hoger zijn dan het betaalde lesgeld.